Szanowny Agencie! W celu uzyskania dostępu do systemu euroTICKET lub odnowienia umowy (w związku ze zmianą danych firmy, numeru NIP lub REGON) prosimy o wypełnienie poniżej zamieszczonego formularza i wygenerowanie Umowy w formie pliku PDF, a następnie wydrukowanie jej w dwóch egzemplarzach, podpisanie oraz opieczętowanie i wysłanie na adres:
ITSOFT sp. z o.o. sp. k.
ul. Wadowicka 8a
30-415 Kraków
UWAGA WAŻNE:
1) W przypadku gdy umowę zawiera osoba nie będąca właścicielem firmy należy dodatkowo dołączyć upoważnienie dla takiej osoby.
2) Prosimy podawać pełną nazwę firmy zgodną z dokumentami rejestrowymi.
Skonfigurowanie i korzystanie z systemu "euroTICKET" jest bezpłatne.
Dodatkowo po podpisaniu umowy mogą Państwo zamówić na swoją stronę internetową:
- porównywarkę polis np.: PRZYKŁADY- wyszukiwarkę online biletów WWW np.: PRZYKŁAD
Prosimy o dokładne sprawdzenie danych na wygenerowanej umowie, co pozwoli nam na szybsze i sprawniejsze nawiązanie współpracy.
W momencie wygenerowania umowy nasz Dział Obsługi Klienta zostanie automatycznie poinformowany o tym fakcie i rozpocznie procedurę przygotowania dla Państwa konta w systemie. Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem telefonicznie w celu potwierdzenia danych i w ciągu 24 godzin prześle dane dostępowe do systemu.
Ponadto informujemy, że w celu sprzedaży biletów lub polis konkretnego oferenta należy podpisać z nim umowę agencyjną. Stosowne wnioski zgody na sprzedaż dostępne są w Strefie Klienta.
- sprzedaż biletu/polisy,
- zmiany na biletach/polisach
- rozliczenie sprzedaży
Wystarczy wysłać zamówienie na adres biuro@euroticket.pl podając swoje dane kontaktowe. Nasz pracownik oddzwoni do Państwa celem ustalenia daty szkolenia.