eT - Umowa


Szanowny Agencie! W celu uzyskania dostępu do systemu euroTICKET lub odnowienia umowy (w związku ze zmianą danych firmy, numeru NIP lub REGON) prosimy o wypełnienie poniżej zamieszczonego formularza i wygenerowanie Umowy w formie pliku PDF, a następnie wydrukowanie jej w dwóch egzemplarzach, podpisanie oraz opieczętowanie i wysłanie na adres:


ITSOFT sp. z o.o. sp. k.
ul. Wadowicka 8a
30-415 Kraków


UWAGA WAŻNE: 
1) W przypadku gdy umowę zawiera osoba nie będąca właścicielem firmy należy dodatkowo dołączyć upoważnienie dla takiej osoby.
2) Prosimy podawać pełną nazwę firmy zgodną z dokumentami rejestrowymi.


Skonfigurowanie i korzystanie z systemu "euroTICKET" jest bezpłatne.


Dodatkowo po podpisaniu umowy mogą Państwo zamówić na swoją stronę internetową:

- porównywarkę polis np.: PRZYKŁADY
- wyszukiwarkę online biletów WWW np.: PRZYKŁAD

 

Prosimy o dokładne sprawdzenie danych na wygenerowanej umowie, co pozwoli nam na szybsze i sprawniejsze nawiązanie współpracy.

W momencie wygenerowania umowy nasz Dział Obsługi Klienta zostanie automatycznie poinformowany o tym fakcie i rozpocznie procedurę przygotowania dla Państwa konta w systemie. Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem telefonicznie w celu potwierdzenia danych i w ciągu 24 godzin prześle dane dostępowe do systemu.

Ponadto informujemy, że w celu sprzedaży biletów lub polis konkretnego oferenta należy podpisać z nim umowę agencyjną. Stosowne wnioski zgody na sprzedaż dostępne są w Strefie Klienta.


Na Państwa życzenie nasz Dział Obsługi Klienta może telefonicznie przeprowadzić kilkunastominutowe szkolenie z podstawowych funkcji systemu:
- sprzedaż biletu/polisy,
- zmiany na biletach/polisach
- rozliczenie sprzedaży

Wystarczy wysłać zamówienie na adres biuro@euroticket.pl podając swoje dane kontaktowe. Nasz pracownik oddzwoni do Państwa  celem ustalenia daty szkolenia.


Pełna nazwa firmy:
Nazwa zgodnie z dokumentami firmy
Adres siedziby firmy:
Ulica, nr
Kod pocztowy:
Miasto:
EURONIP/NIP:
Telefon:
Fax:
Adres email:
Strona WWW:
Wypełnić w przypadku zainteresowania modułem WWW
Imię i nazwisko osoby
upoważnionej do podpisania umowy:
Imię i nazwisko administratora:
E-mail administratora:
Co ile dni hasło administratora ma być zmieniane:
0-365 dni (0 - brak limitu)
Dostępne moduły:
Przy wyborze WWW należy również wypełnić
formularz WWW-Zamów moduł

Miejsce prowadzenia działalności

Dane takie same jak siedziby firmy:
Liczba zamawianych stanowisk:
Adres:
Ulica, nr
Kod pocztowy:
Miasto:
Telefon:
E-mail:

Kolejne miejsce prowadzenia działalności

Liczba zamawianych stanowisk:
Adres:
Ulica, nr
Kod pocztowy:
Miasto:
Telefon:
E-mail:

Przepisz kod z obrazka